Transitie en focus
Zo begonnen we het jaar met het verwelkomen van een aantal nieuwe klanten. Klanten die de transitie moesten maken of juist nog meer de focus verlegde naar het online kanaal. Neem bijvoorbeeld profvoetbalclub Telstar uit IJmuiden, geen toeschouwers meer bij wedstrijden, maar toch via het online kanaal de nodige inkomsten en verbinding met de fans wisten te genereren. Modemerk Essentiel Antwerp, die het belang van centrale actuele productdata, mede door Click & Collect, steeds meer begon in te zien en bij ons aanklopte voor een Perfion PIM implementatie. De inkooporganisatie Zevij-Necomij die aan haar leden een turn-key e-commerce oplossing aanbiedt o.b.v. het Dynamicweb platform en ons als premium partner koos voor de implementatie.
Zij maken het mogelijk
Ook hadden we afgelopen jaar een aantal jubilarissen. Onze UX/UI designer Jaap Tinholt 5 jaar, digital marketing manager Willem Ruiter 10 jaar en technisch manager Ben Doorn alweer 25 jaar in dienst! Loyale medewerkers zijn gezien de huidige markt van zeer grote waarde. Zij maken Bluedesk en dragen dagelijks bij aan de groei en zorgen voor blije klanten.
Om trots op te zijn
Dit bij elkaar zorgde er mede voor dat we afgelopen jaar finalist waren bij de Ondernemingsverkiezing van Noord-Holland, met publicaties in de Emerce Eguide stonden en met ons digital marketingteam JEROME de FD Gazellen award hebben gewonnen.
Succes moet je delen
Deze successen delen we altijd graag met onze klanten en partners. Zo konden we gelukkig tussen alle maatregelen door een mooie golf- en padelmiddag organiseren. Hier zagen we ook gelijk de meerwaarde van het persoonlijke contact. Even geen video-call, maar elkaar face-to-face kunnen aankijken. Het kon weer even.
Namens het hele team van Bluedesk wensen wij u fijne feestdagen. Wij hebben er in ieder geval heel veel zin in om jullie in 2022 dagelijks weer online te laten groeien.
Barry Tempelaar & Arjan Groen