• FD Gazellen 2022
  • Volledig marketingteam
  • Vaste prijs per maand
JEROME

JEROME helpt je met jouw online customer journey

Een goede online experience van de klant is van essentieel belang. Elke klant heeft te maken met een eigen reis, ofwel de customer journey. Om bestaande klanten te behouden en nieuwe klanten te werven moet de customer journey optimaal zijn. JEROME is het team die jou daarbij perfect kan helpen. Samen met jou kunnen we een optimale klantervaring realiseren en direct meer omzet genereren.

customer journey experts

5 fases van de customer journey

Zorg voor een optimale customer journey

Hedendaags is elke serieuze online webwinkel bezig met het verbeteren van de customer journey, en terecht. De online concurrentie is tegenwoordig zo groot waardoor de klant ook veel keuze heeft en dus de makkelijke optie heeft om te switchen naar een concurrent. Om dit te voorkomen en de hevige online competitie aan te gaan moet de online customer journey geoptimaliseerd worden. JEROME helpt jou met het verbeteren van de 5 fases van de customer journey:

  1. Awareness fase
  2. Consideration fase
  3. Purchase fase 
  4. Service fase
  5. Loyalty fase

Awarenss & Consideration

Awareness fase

In deze fase moeten potentiële klanten weten dat jij bestaat en moeten ze voor het eerst in aanraking komen met jouw website. Om klanten te werven zul je efficient online moeten adverteren door middel van o.a. SEO, SEA en social media. Het team van JEROME is op alle aspecten van deze concepten gespecialiseerd en kan voor jouw website meer relevante leads genereren.

Consideration fase

In deze fase gaat de klant zich oriënteren. Een nieuwe klant zal waarschijnlijk eerst op vergelijkbare webshops of marktplaatsen naar diverse aanbiedingen zoeken. Een al bestaande klant zal gemakkelijker een aankoop realiseren vanwege een goede historische ervaring. Voor het aantrekken van nieuwe klanten is het in deze fase van belang dat de content doorslaggevend is. Er moet net even wat meer relavante informatie geboden worden om de keus van de nieuwe klanten toch te laten vallen op jouw website, en JEROME weet precies hoe dit aangepakt moet worden.

Neem contact op met Willem

Willem heeft jarenlange ervaring en weet alles op het gebied van customer journey. 

customer journey fases marketeers

Purchase, Service & Loyalty

Purchase

Tijdens deze fase heeft de klant het besluit genomen om een aankoop te doen bij jouw webshop. Het kan echter nog wel fout gaan waardoor de klant alsnog afhaakt. JEROME adviseert en helpt jou met het creëeren van een gebruiksvriendelijke website om de aankopen te stimuleren.

Service

Er moet een optimale klantbeleving gecreëerd worden als je de klant tot herhaalaankopen wilt stimuleren. De customer journey stopt niet na de aankoop en daarom is het belangrijk dat bij de levering ook alles goed is gestructureerd om de klantervaring te optimaliseren. Denk hierbij aan een goede verzendtool, garanties, ruilen of andere aspecten die bij jouw webshop passen. JEROME analyseert samen met jou hoe deze fase het beste aangepakt kan worden en hoe meer herhaalaankopen gestimuleerd kunnen worden.

Loyalty

In de laatste fase van de customer journey draait het allemaal om klantloyaliteit. Een tevreden klant zal opnieuw een aankoop realiseren en aan vrienden en kennissen een positief woord verspreiden over jouw webshop. Daarom is het van belang om in deze fase van de customer journey de juiste e-mail campagnes neer te zetten om feedback te krijgen, nieuwe aanbiedingen te tonen of andere relevante content aan de klant te bieden. JEROME is gespecialiseerd in e-mail marketing en wil samen met jou online groeien. 

JEROME geeft gratis 3 conversietips weg voor jouw website!

GRATIS MARKETING QUICKSCAN

team JEROME

Marketingexperts

JEROME

Wil jij de customer jouney verbeteren voor jouw webshop? Wil jij meer online omzet genereren? Schakel dan het team van JEROME in. De marketingspecialisten van JEROME hebben expertise op alle gebieden van online marketing. SEO, SEA, CRO, social media marketing, e-mail marketing, feed en content marketing, geen uitdaging is ons te gek.

Aarzel niet om online te groeien met jouw organisatie en neem contact op met JEROME voor een vrijblijvend gesprek.

Contact JEROME

Naar boven
Cookies bij JEROME

Wij gebruiken cookies om u de allerbeste ervaring te bieden op onze website.