Purchase
Tijdens deze fase heeft de klant het besluit genomen om een aankoop te doen bij uw webshop. Het kan echter nog wel fout gaan waardoor de klant alsnog afhaakt. JEROME adviseert en helpt u met het creëeren van een gebruiksvriendelijke website om de aankopen te stimuleren.
Service
Er moet een optimale klant beleving gecreëerd worden als u de klant tot herhaalaankopen wilt stimuleren. De customer journey stopt niet na de aankoop en daarom is het belangrijk dat bij de levering ook alles goed is gestructureerd om de klantervaring te optimaliseren. Denk hierbij aan een goede verzendtool, garanties, ruilen of andere aspecten die bij uw webshop passen. JEROME analyseert samen met u hoe deze fase het beste aangepakt kan worden en hoe meer herhaalaankopen gestimuleerd kunnen worden.
Loyalty
In de laatste fase van de customer journey draait het allemaal om klant loyaliteit. Een tevreden klant zal opnieuw een aankoop realiseren en aan vrienden en kennissen een positief woord verspreiden over uw webshop. Daarom is het van belang om in deze fase van de customer journey de juiste e-mail campagnes neer te zetten om feedback te krijgen, nieuwe aanbiedingen te tonen of andere relevante content aan de klant te bieden. JEROME is gespecialiseerd in e-mail marketing en wil samen met u online groeien.