• Gespecialiseerd marketingteam
  • Vaste prijs
  • Kanaalonafhankelijk
  • Focus op resultaat
  • Flexibel & snel
    JEROME

    JEROME helpt je met jouw online customer journey

    Een goede online experience van de klant is van essentieel belang. Elke klant heeft te maken met een eigen reis, ofwel de customer journey. Om bestaande klanten te behouden en nieuwe klanten te werven moet de customer journey optimaal zijn. JEROME is het team die u daarbij perfect kan helpen. Samen met u kunnen we een optimale klantervaring realiseren en direct meer omzet genereren. 

    Meer informatie?
    Hiker

    5 fases van de customer journey

    Zorg voor een optimale customer journey

    Hedendaags is elke serieuze online webwinkel bezig met het verbeteren van de customer journey, en terecht. De online concurrentie is tegenwoordig zo groot waardoor de klant ook veel keuze heeft en dus de makkelijke optie heeft om te switchen naar een concurrent. Om dit te voorkomen en de hevige online competitie aan te gaan moet de online customer journey geoptimaliseerd worden. JEROME helpt u met het verbeteren van de 5 fases van de customer journey:

     

    1. Awareness fase
    2. Consideration fase
    3. Purchase fase 
    4. Service fase
    5. Loyalty fase

    Awarenss & Consideration

    Awareness fase

    In deze fase moeten potentiele klanten weten dat u bestaat en moeten ze voor het eerst in aanraking komen met uw website. Om klanten te werven zult u efficient online moeten adverteren door middel van o.a. SEO, SEA en social media. Het team van JEROME is op alle aspecten van deze concepten gespecialiseerd en kan voor uw website meer relevante leads genereren.

     

    Consideration fase

    In deze fase gaat de klant zich orieënteren. Een nieuwe klant zal waarschijnlijk eerst op vergelijkbare webshops of marktplaatsen naar diverse aanbiedingen zoeken. Een al bestaande klant zal gemakkelijker een aankoop realiseren vanwege een goede historische ervaring. Voor het aantrekken van nieuwe klanten is het in deze fase van belang dat de content doorslaggevend is. Er moet net even wat meer relavante informatie geboden worden om de keus van de nieuwe klanten toch te laten vallen op uw website, en JEROME weet precies hoe dit aangepakt moet worden.

    Victory

    Purchase, Service & Loyalty

    Purchase

    Tijdens deze fase heeft de klant het besluit genomen om een aankoop te doen bij uw webshop. Het kan echter nog wel fout gaan waardoor de klant alsnog afhaakt. JEROME adviseert en helpt u met het creëeren van een gebruiksvriendelijke website om de aankopen te stimuleren.

     

    Service

    Er moet een optimale klant beleving gecreëerd worden als u de klant tot herhaalaankopen wilt stimuleren. De customer journey stopt niet na de aankoop en daarom is het belangrijk dat bij de levering ook alles goed is gestructureerd om de klantervaring te optimaliseren. Denk hierbij aan een goede verzendtool, garanties, ruilen of andere aspecten die bij uw webshop passen. JEROME analyseert samen met u hoe deze fase het beste aangepakt kan worden en hoe meer herhaalaankopen gestimuleerd kunnen worden.

     

    Loyalty

    In de laatste fase van de customer journey draait het allemaal om klant loyaliteit. Een tevreden klant zal opnieuw een aankoop realiseren en aan vrienden en kennissen een positief woord verspreiden over uw webshop. Daarom is het van belang om in deze fase van de customer journey de juiste e-mail campagnes neer te zetten om feedback te krijgen, nieuwe aanbiedingen te tonen of andere relevante content aan de klant te bieden. JEROME is gespecialiseerd in e-mail marketing en wil samen met u online groeien. 

     

     

     

     

    Meer informatie?

    GRATIS MARKETING QUICKSCAN

    JEROME geeft gratis 3 conversietips weg voor jouw website!
    team JEROME

    Marketing experts

    JEROME

    Wilt u de customer jouney verbeteren voor uw webshop? Wilt u meer online omzet genereren? Schakel dan het team van JEROME in. De marketing specialisten van JEROME hebben expertise op alle gebieden van online marketing. SEO, SEA, CRO, social media marketing, e-mail marketing, feed en content marketing, geen uitdaging is ons te gek.

     

    Aarzel niet om online te groeien met uw organisatie en neem contact op met JEROME voor een vrijblijvend gesprek.

     

    Direct contact
    DIRECT CONTACT

    BEKIJK ONZE SUCCESVERHALEN

    Naar boven