Online en offline
Hartog heeft meer dan 65 jaar ervaring op het gebied van ruw- en krachtvoer voor paarden, rundvee, geiten en pluimvee.
Online als nieuw kanaal
Online als nieuw kanaal
Hartog heeft meer dan 65 jaar ervaring op het gebied van ruw- en krachtvoer voor paarden, rundvee, geiten en pluimvee.
Hartog kwam bij JEROME met de uitdaging om e-commerce te bedrijven, maar dit zonder kanaalconflict te veroorzaken met hun offline dealers. JEROME heeft hiervoor een digital marketingplan met bijbehorende online strategie ontwikkeld.
In samenwerking met hun huidige website ontwikkelaar Zuurstof is een webshop ontwikkeld. Hier kunnen zowel de huidige dealers (B2B) als nieuwe klanten (B2C) de producten van Hartog afnemen.
JEROME zet voor Hartog alle online kanalen in die nodig zijn voor het vergroten van de online autoriteit met als doel meer omzet te genereren. Hartog is hierin verantwoordelijk voor de content en het afhandelen van de bestellingen. JEROME ontzorgt daarnaast het volledige online kanaal.
Door dagelijks actief samen te werken is in relatief korte periode al een mooi resultaat neergezet en heeft de ontwikkelde strategie zijn vruchten afgeworpen.