Met onze dienst Commerce as a Service, oftewel CaaS, konden wij uitstekend invulling geven aan dit vraagstuk. De input van JEROME werd gecombineerd met de 25 jaar online ervaring van Bluedesk. Daarbij heeft Big Group Amsterdam een passend website design geleverd voor Truckland. Door de professionele samenwerking tussen de partijen voldeed de nieuwe website binnen 4 maanden (van start tot oplevering) aan de belangrijkste pijlers én meer.
De meest opvallende veranderingen t.o.v. de voormalige website:
- UX-verbeteringen o.b.v. conversie optimalisatie testen uit het verleden en diepte-interviews met gebruikers;
- Redesign met verbeterde kleurgebruik, sitestructuur, pagina indeling en gebruiksgemak;
- Duidelijkere scheiding van de diverse divisies binnen Truckland, waaronder Werkenbij Truckland en Truckland Zero;
- Betere website prestaties.
Een succesvolle transitie: er zijn 23% meer leads gegenereerd na livegang van de huidige website t.o.v. de voormalige website.